Knihy

Ak vediete rozhovory s pacientmi:

  • v ktorých im hovoríte závažné a rozrušujúce správy o ich zdraví
  • a potrebujete s nimi v krátkom čase prejsť dôležité informácie
  • a je podstatné, aby si informácie pamätali
  • a riadili sa podľa vašich odporúčaní
  • a potrebujete vedieť citlivo zvládnuť ich silné emočné reakcie,

tak v tejto knihe nájdete odporúčania, ako na to.

Ak sa rodina pacienta:

  • sťažuje na vašu starostlivosť o pacienta,
  • chce, aby ste pred pacientom tajili jeho zdravotný stav,
  • tlačí vás do ďalších nepotrebných vyšetrení,
  • chce špecifickú liečbu či starostlivosť, ktorú nedokážete či nemôžete poskytnúť,

a chcete vedieť, ako takéto situácie dobre zvládať, tak táto kniha je pre vás.

Pacient hodnotí kvality svojho lekára vo veľkej miere práve cez jeho prístup k nemu. Ako laik však nevie vyhodnotiť, či diagnóza, ktorú lekár stanovil, je správna, alebo liek, ktorý mu predpísal, je pre neho vhodný. Pamätá si však, či bol lekár milý, pozorný, dovolil mu pýtať sa a zaujímalo ho, ako sa cíti, alebo naopak.

A to ako sa pacient po rozhovore s lekárom cíti je pre neho zásadný faktor pri vyhodnocovaní spokojnosti či nespokojnosti s kvalitou liečby.

Kniha je určená pre všetkých lekárov, sestry a iný zdravotný personál, ale aj pre blízkych
a príbuzných ťažko chorých pacientov.

Ukážka knihy Budem k vám úprimný v pdf.

Zobrazené všetky 3 výsledky