Prednáška Zlodeji šťastia odsýpala ako mala. Dve hodiny je pre mňa málo, ale verím, že informácie a príbehy nasýtili zvedavosť aj záujem divákov.
Nasleduje krátka fotogaléria, ktorá ilustruje atmosféru aj predvádza niekoľkých Zlodejov šťastia.
Zlodeji šťastia na nás čakajú v práci, v sociálnych interakciách, v digitálnych médiách aj konzumnom štýle života.
Tieto 4 zlodejské klany majú svojich zlodejíčkov a svoje techniky ako nás okrádať o šťastie – o tom bola prednáška.
Prednášky sú dobrá príležitosť podeliť sa o to, čo ma zaujíma a mohlo byť zaujímavé aj pre druhých.
Každý máme v sebe svojho Homera Simpsona. Snažil som sa ho stelesniť ako som len vedel.
Táto prednáška je výnimočná v tom, že hovorím o temných stránkach šťastia – o veciach, čo nás o šťastie oberajú.
V severských štátoch sú bilbórdy pri cestách zakázané podobne ako močenie na verejnosti. Marketing nemá byť verejný ako smog v uliciach.
Príbeh o tom ako synovec Sigmunda Freuda Eddie Bernays použil jeho myšlienky o pudoch a nevedomí a začal éru modernej propagandy, ktorá sa postupne premenovala na Public Relations a marketing.
O tom ako pôsobí móda – keď sa oblečiete ako Elvis, budete sa cítiť aj správať ako on. Ale spievať a hrať na gitaru vás to nenaučí.
Shopping centrá vás dokážu unaviť a potom ste impulzívnejší a nakúpite. Shopping centrá osobne nemusím. Asi ani ony ma nemajú moc rady – vždy sa v nich stratím.
Mal som radosť, že ste prišli – 60 ľudí, v stredu po práci. Vďaka.